ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Με οδηγό το πνεύμα συναγωνισμού, ήθους και την αγάπη για τους αγώνες και την μοτοσικλέτα, η δεύτερη εμφάνιση της Medical Racing Team των «real doctors» στον 2ο αγώνα του Πανελληνίου πρωταθλήματος ταχύτητας ΕΚΟ Racing στο Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών, στις 8 Μαΐου, με 3 οδηγούς και συμμετοχή σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες και παρ όλες τις «αγωνιστικές δυσκολίες» και με την καταλυτική συνδρομή του μηχανικού μας και Πρωταθλητή Άκη Γεωργόπουλου, εστέφθη με απόλυτη επιτυχία.

Η Medical Racing Team απαρτίζεται από τους:

Αχτύπης Διονύσιος (BMW S1000RR) – Επεμβατικός Καρδιολόγος

Υποστηρικτές NEPHROTECH – GEORGOPOULOS

Γκούβας Νικόλαος (Triumph Daytona 675) – Ψυχίατρος

Υποστηρικτές GEORGOPOULOS POWER – ERMAX – TRIUMPH ATHENS CENTRAL 77 – MIKEL COFFEE COMPANY – IRC – LLS RACING -DENTALCENTER.GR

Καριπίδης Κωνσταντίνος (Suzuki GSXR1000 K8) – Φυσιοθεραπευτής & Διευθ. Σύμβουλος εταιρίας ιατρικών ειδών

Υποστηρικτές: NEPHROTECH – GEORGOPOULOS)

Στον αγώνα…

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΟΡΕΝ

Η ανταγωνιστικότατη και πολυπληθέστερη κατηγορία του 3ημέρου με την Medical Racing Team να έχει 2 συμμετοχές με 2 Νέους αγωνιζόμενους, τον Διονύση Αχτύπη και τον Κωστα Καριπίδη όπως και στον 1ο αγώνα της Τρίπολης. Μετά από κάποια τεχνικά προβλήματα της μοτοσικλέτας ΒΜW S1000RR του πρώτου, αποφασίστηκε να τρέξει με το SUZUKI GSXR 1000 Κ8 του Καριπίδη και ο Καριπίδης με το HONDA CBR1000RR «Buda edition» του μηχανικού μας Άκη Γεωργόπουλου. Ο αγώνας ξεκίνησε με τους αναβάτες στην ουσία να οδηγούν τις μοτοσικλέτες αυτές για πρώτη φορά. Δεν τους πτόησε όμως, μιας και οι χρόνοι τους ήταν άκρως ανταγωνιστικοί για την κατηγορία. Ειδικότερα ο Διονύσης Αχτύπης κάνοντας έναν πολύ καλό αγώνα τερμάτισε στην 10η θέση πετυχαίνοντας χρόνο 1.27.797 και τον Κώστα Καριπίδη να δαμάζει τον «Βούδα» στο 1.30.171 και να παίρνει την 13η θέση επάξια σε ένα grid 21 μοτοσικλετών.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ SUPERSPORT

Στην πιο ανταγωνιστική κατηγορία του Πανελληνίου πρωταθλήματος η Medical Racing Team συμμετείχε με τον Νίκο Γκούβα πάνω σε ένα stock TRIUMPH DAYTONA 675. Κάνοντας κακή εκκίνηση επανήλθε γυρίζοντας γρήγορα στο 1.24.500 και στον 5ο γύρο πάνω στην προσπέραση ενός R6 στην Κ1, έσπασε ο κινητήρας του Yamaha, αναγκάζοντας τον Γκούβα σε μία έξοδο στο τέλος της ευθείας. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να ανοίξει σημαντικά η διαφορά με το προπορευόμενο group και μετά την επανείσοδο να κάνει ένα μοναχικό αγώνα από την 10η θέση γυρίζοντας γρήγορα μεν αλλά χωρίς να καταφέρει κάτι παραπάνω.

FORMULA EXTREME

Στην κορωνίδα των κατηγοριών ο μαχητής Διονύσης Αχτύπης πήρε το βάπτισμα του πυρός τρέχοντας στην κατηγορία για πρώτη φορά και πάλι πάνω στο SUZUKI GSXR 1000 K8. Μετά από μια αξιοπρεπέστατη παρουσία και παρ´ ότι είχε μια έξοδο στην πρώτη στροφή του αγώνα εξαιτίας κατά λάθος χρήσης του πίσω φρενου πέτυχε φοβερή επίδοση κάνοντας 1.26.792 παίρνοντας την 11η θέση τελικής κατάταξης οδηγώντας μόλις για 2η φορά το SUZUKI και μάλιστα έχοντας ολοκληρώσει προ μίας ώρας τον αγώνα της κατηγορίας OPEN.

Σας ευχαριστούμε όλους και σας περιμένουμε στον επόμενο αγώνα στις 5.6.2011 στο Τυμπάκι στην Κρήτη